DARMOWA DOSTAWA JUŻ ZA

Z UWAGI NA BARDZO DUŻĄ ILOŚĆ ZAMÓWIEŃ, WYSYŁKA W NIEKTÓRYCH PRZYPADKACH MOŻE WYDŁUŻYĆ SIĘ Z 24H do 72H

OBECNIE OBOWIĄZUJE PROMOCJA -10% na WSZYSTKIE SMOCZKI OFERTY FLAMING STORE KOD: SMOCZEK

SKORZYSTAJ Z PAYPO KUP PRODUKTY TERAZ, A ZAPŁAĆ W DOGODNYM DLA CIEBIE TERMINIE BEZ DODATKOWYCH KOSZTÓW

📞 Zadzwoń do nas: +48 667-380-155

💳 Raty 10x0% RRSO 0%                    📞 Skontaktuj się z nami: +48 667-380-155                       ⏱ Infolinia czynna pon-nd: 8:00 - 16:00                     📄 Wysyłka w 24h

Pytania i odpowiedzi

 

1. W jaki sposób mogę zareklamować mebel?
Jeśli chcesz złożyć reklamację na zakupiony produkt, napisz do nas wiadomość na adres reklamacje@malhom.pl. Pamiętaj o dołączeniu w wiadomości opisu reklamowanego produktu oraz dokładnych i wyraźnych zdjęć uszkodzeń (zrób zdjęcia z bliska i z daleka). Staramy się odpowiadać na zgłoszenia reklamacyjne najszybciej jak to możliwe. W każdej chwili możesz się z nami skontaktować (e-mail: biuro@malhom.pl, telefon: +48 667-380-155).

2. Jak przygotować mebel do reklamacji?
W momencie reklamacji lub zwrotu prosimy o odpowiednie przygotowanie całego produktu lub reklamowanych elementów oraz właściwe zabezpieczenie ich np. folią stretch i kartonem. Prosimy również o wydanie produktu/elementów kierowcy w dniu odbioru. Kierowca nie odbiera mebli / elementów z domu/mieszkania.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl